ח"כ גלית דיסטל: "בג"ץ מתנהל כגוף פוליטי של השמאל"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ גלית דיסטל: "בג"ץ מתנהל כגוף פוליטי של השמאל"

    ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "בית המשפט פוסל רק חברי כנסת ימניים. עד היום הם לא פסלו חכי"ם תומכי טרור שעודדו משפחות רוצחים. אף אחד לא נפסל מהם" | "ליברמן הוא פשוט שונא, לא משנה את מי, הוא מנגן על הרגש של השנאה וכך מנסה להביא קולות" | האזינו

    אולם בית המשפט העליון | אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ גלית דיסטל למימרן ב"מהדורה המרכזית" על הדיונים שנערכו היום בבג"ץ: "פעם אחר פעם מנגנוני אכיפת החוק ובית המשפט פוסלים חברי כנסת ימניים. עד היום הם לא פסלו חכי"ם תומכי טרור שעודדו משפחות רוצחים. אף אחד לא נפסל מהם".

    "לבוא ולומר שהשופטים הם א-פוליטיים, זה לא עומד במבחן המציאות. לכן הליכוד החליטו לא להגיש בגץ. בג"ץ מתנהל כגוף פוליטי של השמאל" תקפה אטבריאן.

    על מפלגתה של שקד אמרה: "שקד ובנט כשרצו בימין החדש הביאו בסקרים 6 מנדטים ובסוף לא עברו, והלכו לקושש קולות בפחים. 3 מנדטים שישי היום לשקד בסקרים זה חצי מנדט ביום הבוחר, היא לא לוקחת כמעט מהליכוד".

    "המצביעים שלה זה ימניים שמפלגות הימין הם לא כוס התה שלהם, יש קבוצה כזו שמפלגות הימין לא נאות להם" כך לטענת החכי"ת מהליכוד.

    על הפרסום הגזעני של ישראל ביתנו אמרה: "המפלגה של ליברמן מפיצה מסרים גזעניים ברוסית, והיא חושבת שזה לא יגיע לציבור, וזה מגיע. ליברמן הוא פשוט שונא, לא משנה את מי, הוא מנגן על הרגש של השנאה וכך מנסה להביא קולות. פעם זה ערבים, פעם חרדים, ופעם יוצאי מדינות ערב".



    0 תגובות